0

Умови повернення та обміну

Покупець може повернути або обміняти товар належної якості протягом 14 днів з моменту доставки замовлення. 

Обмін товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також при наявності документа, що підтверджує покупку даного товару у Продавця.

У разі виявлення браку, Покупець зобов'язується поставити до відома про це Продавця в строк 14 днів з моменту доставки замовлення. Для підтвердження дефекту товар передається на експертизу Продавцю. У позитивному випадку Покупцеві відшкодовується повна вартість товару.

Доставка товарів Продавцю на гарантійний ремонт здійснюється силами та коштом Продавця.

У разі відсутності можливості повернення товару через службу доставки, просимо подати заявку на повернення через менеджера КАСКОМ за номером +38 (067) 343 63 33.

Неправильний догляд або нецільове використання товару, що призвело до його псування і/або зносу, не є заводським браком, і товари з такими дефектами до повернення не приймаються.

Гарантія не поширюється на порушення правил експлуатації, що вказані в паспорті обладнання. А також на пошкодження:

  • необережне поводження — удари, падіння,
  • потрапляння всередину обладнання сторонніх предметів, речовин, рідин, комах,
  • побутові та зовнішні фактори — стихію, пожежу, стрибок напруги, гроза тощо,
  • використання нестандартних витратних матеріалів та запчастин.

та несправності:

  • термоголовки, зовнішнього блоку живлення,
  • лампи,
  • перехідників, шлейфів,
  • замків на відкривання грошового ящика,
  • зовнішніх портів СОМ, LPT, Video IN та Video OUT контролери. LAN, USB, PS/2, аудіо вихід
    оскільки вихід з ладу цих пристроїв можливий тільки при неправильній експлуатації.