Умови повернення та обміну
Покупець може повернути або обміняти товар належної якості протягом 14 днів з моменту доставки замовлення.
Обмін товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також при наявності документа, що підтверджує покупку даного товару у Продавця.
У разі виявлення браку, Покупець зобов'язується поставити до відома про це Продавця в строк 14 днів з моменту доставки замовлення. Для підтвердження дефекту товар передається на експертизу Продавцю. У позитивному випадку Покупцеві відшкодовується повна вартість товару.
Доставка товарів Продавцю на гарантійний ремонт здійснюється силами та коштом Продавця.
У разі відсутності можливості повернення товару через службу доставки, просимо подати заявку на повернення через менеджера КАСКОМ за номером +38 (067) 343 63 33.
Неправильний догляд або нецільове використання товару, що призвело до його псування і/або зносу, не є заводським браком, і товари з такими дефектами до повернення не приймаються.
Гарантія не поширюється на порушення правил експлуатації, що вказані в паспорті обладнання. А також на пошкодження:
- необережне поводження — удари, падіння,
- потрапляння всередину обладнання сторонніх предметів, речовин, рідин, комах,
- побутові та зовнішні фактори — стихію, пожежу, стрибок напруги, гроза тощо,
- використання нестандартних витратних матеріалів та запчастин.
та несправності:
- термоголовки, зовнішнього блоку живлення,
- лампи,
- перехідників, шлейфів,
- замків на відкривання грошового ящика,
- зовнішніх портів СОМ, LPT, Video IN та Video OUT контролери. LAN, USB, PS/2, аудіо вихід
оскільки вихід з ладу цих пристроїв можливий тільки при неправильній експлуатації.